miercuri, 29 ianuarie 2014

Ce-ar fi dacă?

Să presupunem că m-aș scălda în bani...
După câteva tâmpenii pe care le-aș face, ca orice miliardar care se respectă, mi-aș încheia cariera cu punerea la punct și finalizarea următorului tablou, întotdeauna mi-a plăcut să desenez.
Eu am un sentiment de frustrare produs de niște oameni din România și se pare că frustrarea poate fi muză.
Sunt câțiva oameni care s-au scufundat atât de rău în rahat în ultimii zeci de ani, pentru avere, încât acum sunt în stare de orice, inclusiv să jupoaie pielea de pe noi și următoarele 3 - 5 generații de acum încolo. Acești oameni  sunt în niște poziții  de unde pot și ne fac praf viitorul pe meleagurile Carpato-Danubiano-Pontice.
Așa că în urma unor deliruri trăite în șiruri de nopți cu creierii făcuți varză de întrebări de genu,de unde bani de rată, aer, apă și sânge oxigenat, m-am întrebat ce-ar fi dacă?
Dacă ne-am strânge un grup de 9 patrioți, sprijiniți de alți câțiva patrioți și ne-am pune pe desenat un tablou, în care cei 9 patrioți s-ar apropia atent de 9 'ne-patrioți', aleși deștept.
Câteva săptămâni cei 9 patrioți ar desena viața celor 9 'ne-patrioți' și la un moment dat fiecare dintre cei 9 patrioți ar face dispărut câte un desen de 'ne-patriot'?
Probabil s-ar revolta lumea, partenerii, oamenii simpli, vreo 6 luni s-ar căuta patrioții și s-ar uita...s-a prăbușit avionul cu întregul guvern al unei țări și pământul a continuat să 'se rotească în jurul axei sale'. Probabil s-ar spune despre România, din nou,că este o țară de lumea a-3-a, însă de data asta, ar fi o țară din lumea a-3-a cu un alt orizont!
După un astfel de șoc, unii și-ar învață lecția iar alții ar fi liberi să descătușeze adevărata Românie, pentru totdeauna!
Ce-ar fi dacă?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu